Choďte za svojim a vesmír sa zblázni aby vám to dodal

26.04.2014 19:35

Asi takto podobne mi pripadá moja životná a aj profesionálna cesta. Jediný problém je v tom, že toto zrejme platí doslovne, pretože som pár krát išla za niečím čo bol veľký omyl - a aj to mi vesmír dodal. Preto si ma to v poslednej dobe začínam dávať veľký pozor!

 

Nedávno som stretla skvelú osobu, u ktorej som od začiatku cítila že máme veľa spoločného hlavne čo sa týka životnej filozofie, postojov a názorov. Tiež je to pani "v rokoch" už si niečo aj prežila ale stále jej to neubralo na iskre, chuti žiť a hlavne pomáhať ľuďom. Asi aj preto je mediátorkou, ktorá hľadá u rozhádaných strán zmier a porozumenie.

 

Preto je celkom prirodzené, že som dostala pozvanie prezentovať možnosti bartra na Medzinárodnej konferencii o mediácii v Modre. Pre mediátorov bol moj príspevok minimálne spestrením "vážnych" tém, ktoré sa tam striedali. Videli aj celkom iné, netradičné a pritom mimoriadne účinné riešenie pri niektorych typoch sporov - pomocou bartrových kompenzácií.

 

Takže mám teraz veľa nových známych  - v oblasti mediácie 

 

Chceli by ste vedieť o čom som tam hovorila? Žiadny problém! Tu je video: