Prvá myšlienka, inštinkt

04.03.2013 17:00

Bolo to uz veľmi dávno (občas sa mi to zdá že to bolo včera) čo som prvý krát počula o bartri a mysľou mi prebehla myšlienka - celkom jednoduchá - to je ono. Tá myšlienka bola ako blesk. Tak rýchla a mala aj takú energiu aká je sústredená v tom blesku.  Popri tom bola tak číra ako najčistejší diamant. Počúvla som tento vnútorný hlas a čas mi potvrdil, že to bolo to najlepšie rozhodnutie - venovať sa bartru.

 

Potom po rokoch som potrebovala vyriešiť problém, a tiež mi preblesklo  mysľou riešenie, ktoré bolo celkom "šialené" a tak som ho zavrhla, použila som zdravý triezvy rozum. Toto "rozumné riešenie" už bolo opatrné a plné kompromisov. V krátkom čase som zistila, že toto "rozumné riešenie" nebolo najhoršie ale zďaleka nebolo najlepšie. Bolo také nemastné- neslané. A zrazu som si spomenula na tú úplne prvú myšlienku (to riešenie) a zistila som že to bolo ONO !!! Hoci vyzeralo to úplne prvučičké riěsenie  (ten blesk) šialené, ale len na prvý pohľad. Bolo to presne to, čo bolo v tej chvíli potrebné urobiť!

 

Potom sa mi to stalo ešte veľa krát. Vznikol problém, prebleskla myšlienka s riešením, ale keďže som nebola dosť pohotová, neuvedomila som si tú myšlienku HNEĎ, potom neskôr  som si tú myšlienku už nevedela vybaviť. Nech som sa snažila akokoľvek, už to nešlo.

 

Začala som si na to dávať pozor, naučila som sa (časom) si tú PRVÚ myšlienku hneď uvedomiť a zapamätať a potom aj použiť.

 

A ono to fakt FUNGUJE! Tie úplne prvé myšlienky, tie úplne prvé riešenia, tie ako blesk a čisté ako diamant, to boli tie správne.

 

My všetci ľudia - ľudské bytosti- máme obrovské schopnosti, ktorých si nie sme vedomí. Jednou z týchto vlastností je schopnosť nachádzať veľmi rýchlo tie správne riešenia. Iba sa musíme veľmi dobre vnímať sami seba, veriť  sebe a vlastným schopnostiam, ktoré sú omnoho väčšie ako si dokážeme predstaviť.