Prečo ľudia nosia pekné spodné prádlo keď ho nevidno?

22.10.2015 09:00

 

Prečo ľudia nosia pekné spodné prádlo keď ho nevidno?

Jedni by povedali že je dôležité keď sa šaty vyzlečú....

Racionálne uvažujúci ľudia by povedali že spodné prádlo môže formovať alebo spevňovať postavu a oblečený celok potom dobre vyzerá ...

ALEBO

Čo keď  je to o tom že sa žena (alebo aj muž) chce v ňom jednoducho dobre cítiť, mať zo seba dobrý pocit. Nič menej a nič viac.

A vôbec to nie je kvôli druhým ale kvôli sebe.

Nehráme príliš často kadejaké "hry" iba preto lebo sa to patrí, lebo sa to od nás očakáva?

Moja babička mala jedno krásne čipkované spodné prádlo a dala si ho vždy keď išla k panu doktorovi. Ani nie preto že by ho chcela zvádzať ale "čo by si pomyslel o nej pán doktor...."

Kedysi dávno keď som bola hodne mladučká a čerstvo vydatá, keď mala prísť na návštevu svokra tak som žehlila, umývala, zametala, leštila aj to čo už bolo dávno čisté a vyleštené. Keď odišla, tak som upratovala tak normálne ako prišlo, ako bol čas. A keď ma zamestnali moje malé deti tak som sa na upratovanie deň dva vykašlala.

 

Mám jedného skvelého priateľa a ten mi pred časom povedal že keď sa stretneme a opýta sa ma ako sa mám, že nie je zvedavý na tie spoločenské kecy a pretvárky, že chce jednoducho vedieť ako sa mám! Čo sa mi podarilo, z čoho mám radosť, čo ma trápi, s čim si neviem rady. Cítim sa pri ňom vždy skvele, pretože viem že s ním môžem byť sama sebou, nech sa deje čo sa deje.

Myslíte si že  je v tejto dobe potrebná veľká odvaha  byť sám sebou, na nič sa nehrať, žiť bez pretvárky?

Možno je to naozaj ťažké, skoro nemožné.

Alebo nie?

Čo myslíte?