Teplá večera alebo radšej vášnivý sex?

09.07.2013 14:02


Často ku mne chodia na pohovor záujemcovia o spoluprácu - so záujmom o barter. Je to zvyčajne hlavne zvedavosť, lebo je BARTER niečo, čo celkom nepoznajú a chcú to spoznať (na predaji zmrzliny nie je veľmi čo objavovať...)

Potom sa ale títo nadšenci, ktorým sa bartrovanie zapáči, zaseknú na tom, že si pomocou bartra budú musieť na seba zarobiť, keďže u nás nie je žiadny základný plat, paušál.

Veľa tých záujemcov sa ma pýta, že z čoho budú žiť – keď sa im niektorý mesiac nebude veľmi dariť, keď tu nedávame žiadny základný fixný plat. No ja môžem mať presne takú istú otázku – kde mám ako majiteľka firmy zobrať peniaze pre človeka, ktorý ani pre firmu a ani na seba ten mesiac – nezarobil?

Je pravda, že na začiatku treba veľa vecí ohľadom bartrovania treba pochopiť a naučiť sa, a tak prvé výsledky neprídu hneď.

Ale veď s malými deťmi je to podobné. Keď sa narodí malé bábätko tak je okolo neho kopec práce. a tiež je potrebné veľmi veľa vecí pochopiť a naučiť sa. A aj napriek tomu sa do toho ľudia pustia, a tie ťažkosti a úskalia dokonca zvládajú s nadšením a s láskou.

Keď má človek pred sebou akýkoľvek veľký problém a nemá veľmi na výber - proste ten problém MUSÍ zvládnuť (ako napríklad dieťa - keď plače tak sa nedá vymazať ako chyba v počítači zmačknutím tlačítka Delete) proste mama alebo otec MUSIA vypátrať príčinu a toto zvládnuť! A zaujímavé je to, že to tí rodičia vždy zvládnu, lebo MUSIA, nikto iný to za nich neurobí.

No a čo tí ľudia, čo prídu ku mne na pohovor? Začnú rozmýšľať a zvažovať  "istoty".

"Lepšie bude keď si niekde nájdem prácu aby som sa uživil, aj keď ma to práve nebude baviť..... a popri tom budem robiť barter a KEĎ sa mi to v bartri rozbehne, tak to budem robiť naplno...... „

Za 17 rokov praxe to ani v jednom prípade takto nevyšlo.

Predstavte si napríklad mladíka Chuana (preto tieto mená aby sa v tomto nejaký náš Jožko alebo Janko neuvidel), ktorý má priateľku Lusindu a nejako im to neklape, na niektoré veci majú rozdielne predstavy napríklad  v intímnom živote. Ale na druhej strane je Lusinda veľmi prítulná, oddaná, starostlivá, dobre varía aj pečie...

 

Tak si Chuan popri Lusinde nájde  vášnivú  a temperamentnú "kamarátku" Gracielu,  a kým ju spoznáva či je preňho tá pravá, tak chce mať popri tom niekde " istotu" a tak ho Lusinda čakáva doma s dobrou večerou - po ťažkom a namáhavom dni.
A keď mu to bude s vášnivou a temperamentnou Gracielou klapať, tak už Lusindu nebude potrebovať. A keby mu to s Gracielou nevyšlo? Nevadí, veď obätavá Lusinda je prístav kde sa dá vždy vrátiť.

Aspoň Chuan si to myslí....

 

Väčšinou to tak vypáli, že sa Lusinda a Graciela o sebe dozvedia a na Chuana sa vykašlú - obidve naraz (a príde tak aj o teplé večere aj vášnivý sex)

A pritom je to celkom jednoduché - vsadiť všetko na jednu kartu. Vrhnúť sa naplno do vytvorenia porozumenia s Lusindou. Presne tak ako keby bola jediná na celom svete a iné ženy vôbec neexistovali. Ako keby na záchranu rodu a aj ľudstva bola iba táto jediná. A celkom určite by sa to podarilo - keď človek chce, cestu vždy nájde.

Alebo byť voči Lusinde férový, povedať  jej že má iné predstavy o partnerke, napríklad  že iba dobrá večera nestačí, že potrebuje hlavne vášnivú dračicu v posteli.... a vzťah s Lusindou ukončí, aby mohol svoje srdce venovať inej a začne si hľadať takú - ktorá ho uspokojí - po všetkých stránkach.

Vždy v mojom živote keď som vsadila na jednu kartu - vždy mi to vyšlo. Nemala som totiž iné východisko ako to - že to proste MUSÍ vyjsť.

No a naopak, keď som chcela sedieť na dvoch stoličkách, tak nakoniec som z obidvoch spadla a namiesto hľadanej „istoty“ som padla na zadok a ešte som sa aj poriadne udrela.

Asi najlepšie je byť čestný - hlavne voči sebe - a dokázať vsadiť na jednu správnu kartu a o tú vec poriadne ZABOJOVAŤ !!!!