Tatino a my sme chudobní alebo bohatí ... ?

03.02.2014 18:55

Už dávnejšie mi hovoril môj známy ako sa ho jeho 7-ročná dcéra pýtala: "Tatino a my sme vlastne chudobní alebo bohatí?" Všade to počula ako ten a ten je bohatý a zas tamtí sú chudobní... Tak sa jej ten môj známy opýtal: "A čo si myslíš ty? Podľa teba sme chudobní alebo bohatí?" A ona mu povedala: "No podľa mňa sme bohatí, lebo mám brata a sestru a ostatní moji kamaráti nemajú súrodencov alebo iba jedného"

 

A mala som aj kamarátku - mala manžela, obaja mali skvelú dobre platenú prácu, krásny byt, každý rok luxusné dovolenky a mali jednu dcéru. Keď som sa jej pýtala kedy dostane ich dcéra bračeka alebo sestričku, tak mi povedala,  že si ďalšie dieťa nemôžu dovoliť, že je to príliš nákladné...

Tiež mám priateľov, ktorí robia v Centre kde pomáhajú ľuďom zvládať ich ťažké životné situácie. Títo moji priatelia žijú skromne, nemajú drahé autá ani drahé šperky a pritom by svoju prácu nevymenili za nič na svete.

 

Tak ako je to s tou chudobou a bohatstvom? Čo je to byť "bohatý" alebo byť "chudobný" ?

 

Asi ako prvé by bolo dobré pozrieť sa - čo sa skrýva za tou chudobou alebo bohatstvom.

Nie je to skôr o hodnotách? Kto je skutočne bohatý?

Kto má plný sklad rýb alebo ten kto si tie ryby VIE kedykoľvek uloviť?

 

Bohatý je ten čo má milión eur na účte alebo ten čo má vybudovanú, modernú firmu a k tomu 5.000 klientov vo svojej databáze?

Často to majú ľudia celkom pomýlené, a myslia si že je správne byť čestný a chudobný, radšej ako bohatý a nečestný ( veľmi veľa ľudí je bohužiaľ presvedčených, že nie je možné byť čestným a pritom aj bohatým )

 

Ako to teda prelomiť? Ako sa stať bohatým?

Je to celkom jednoduché! Vsaďte na hodnoty namiesto na peniaze. A tie správne hodnoty Vám prinesú - šťastie, spokojnosť, veľa skutočných priateľov a aj - PENIAZE

A práve v tomto pomáha ľuďom a podnikateľom bartrovanie. Prečo?

Jednak si môžu svoju firmu zveľadiť a zmodernizovať pomocou bartrovej kompenzácie - zaplatiť tento rozvoj svojimi výrobkami.
Zároveň ale keď pomocou bartrovej kompenzácie pomôžu inému podnikateľovi, získajú tak nového priateľa, čo sa žiadnymi peniazmi ani vyčísliť nedá ....