Agentúra JednaPaniPovedala s.r.o.

13.10.2013 17:44

Môj známy pred mnohými rokmi rozbehol veľký obchod so svojim obchodným partnerom. Ako to často býva, akosi sa to celé zamotalo a obchod nevyšiel. Samozrejme bol ten môj známy z toho obchodu nešťastný a hlavne bol nahnevaný sám na seba, že to celé podcenil a jeho vinou sa to celé pobabralo.


Mal veľké výčitky svedomia voči svojmu dlhoročnému obchodnému partnerovi s ktorým sa do toho obchodu pustil, pretože on týmto zmareným obchodom veľa stratil a prerobil....


Odvtedy kedykoľvek mu ten obchodný partner volal, nedvíhal mu telefón, kde sa dalo vyhýbal sa stretnutiu s ním pretože ho hrýzlo svedomie....

Po čase išiel ten môj známy na veľtrh a čo čert nechcel, keď sa predieral úzkymi uličkami medzi stánkami.... hádajte do koho vrazil!!! No to je jasné - do toho obchodného partnera čo sa mu toľko celé mesiace vyhýbal. Zákony schválnosti fungujú perfektne!

 

A čo sa stalo? Ten obchodný partner bol šťastím bez seba - " pán inžinier, taký som rád že som vás konečne stretol!!! Už niekoľko mesiacov sa s vami snažím skontaktovať, aby som sa vám ospravedlnil za ten obchod čo som tak pobabral. Poslal som vám omylom cenníky ktoré už neboli aktuálne a preto to nacenenie potom nevyšlo tak ako bolo treba.

 

 

Ľudia si často domýšľajú čo nie je pravda  a tej ich domyslenej a vymyslenej "pravde" veria tak že by na ňu prisahali ....

 

Svet, vzťahy, život, podnikanie - to všetko je plné falošných informácií, domýšľania, poloprávd ktoré veľmi často vyzerajú tak dôveryhodne a "pravdivo"

 

Aj ohľadom bartrovania a možnostiach bartra je veľa domýšľania a poloprávd z agentúry - "Jedna pani povedala, s.r.o."

 

Často sa stretávam so "zaručenými" informáciami:

"Barter? Veď to je celkom jasné! To vie aj malé dieťa! To je obchod hrušky za jablká... "

 

 

Toto je výmenný obchod spred 1000 rokov.

"Barter je v tejto dobe už dávno prekonaný, keď máme peniaze, načo vy sme si mali komplikovať život bartovaním - tovarovými výmenami?"

Keď ja dám niekomu moje stoličky  a on mi za to dá čerpadlá, čo ja budem robiť s tými čerpadlami?"

 

Ako zaznamenala  velký pokrok výroba a montáž okien, ako išla dopredu elektronika alebo navigácia v autách. Aj bartrovanie a tovarové výmeny zaznamenali za posledých pár rokov obrovský pokrok.

 

Existujú bartrové systémy so zabezpečením a garanciami lepšími ako je to v bankách. Informačný systém a informácie o možnostiach bartrových výmien si može podnikateľ pozrieť v teple domova - na Internete... A ešte naviac k tomu má každý účastník bartrového systému bartrového poradcu, ktorý mu s tovarovými obchodmi pomáha, aby boli čo najefektívnejšie, aby mu čo najviac pomohli.

 

Je veľmi dobré nespokojiť sa iba s obalom, je dobré rozbaliť balíček a pozrieť sa dovnútra - čo je tam naozaj.

 

A potom vybrať ten skvelý nástroj (barter) čo tam je, porozumieť mu a naučiť sa s ním pracovať - využívať ho!