Akú hodnotu majú kľúče od bytu?

29.08.2013 16:55


Keď idete do kľúčovej služby, tak podľa účtenky majú hodnotu niekoľko eur ( vrátane krúžku na ktorý tie kľúče pripojime).
Skutočnú hodnotu kľúčov pocítime, keď ich niekde zabudneme, stratíme alebo odložíme a nevieme nájsť.


Keď mám kľúče v kabelke tak sú to "obyčajné"  kľúče. Keď ich neviem nájsť, dala by som za nich aj tisícnásobok toho čo ma stáli v kľúčovej službe kde mi ich vyrobili.


A to nehovorím o tom pocite zúfalstva a bezmocnosti. KDE SOM ICH ODLOŽILA ALEBO ZABUDLA  ??? Už vôbec neide o tie kľúče, ale o pôdu pod nohami, ktorá sa akosi stráca. Ako som ich mohla niekde nechať alebo stratiť?

 


Veľmi často berieme veci alebo ľudí okolo seba ako samozrejmosť.
Čokoľvek a kohokoľvek.


Často dieťa berie svoju mamu a otca ako samozrejmosť. Až keď o mamu alebo otca príde, až vtedy pocíti tú stratu.


Mám kamarátku, ktora je nevidiaca, ako diabetička stratila zrak tesne po pôrode. Videla syna iba zopár dní po narodení. Mne sa v tom čase narodilo druhé dieťa - tiež syn. Občas sme sa stretli a zakaždým som od tejto kamarátky dostala veľkú "príučku" do života. Ja som sa v kuse sťažovala - na to aké je to náročné mať dve deti, sťažovala som sa na muža že mi málo pomáha, ....


A moja kamarátka? Tá si ma iba trpezlivo vypočula a povedala mi napríklad - aká je rada že dnes svieti slniečko a aké to bolo príjemné ráno vstávať  na plač jej syna, ktorý sa ráno zobudil a bol hladný.

 


Odvtedy som si začala vážit to, že môžem vidieť rásť moje deti, že vidím na jar kvitnúť stromy. A keď vidím na chodníku pokrčený papier, tak sa zohnem a zahodím ho, aby bol ten chodník pekný a čistý.


Zistila som že veľmi veľa ľudí nestratilo zrak ako moja kamarátka a pritom NEVIDIA (nechcú vidieť) čo sa okolo nich deje.