Zásielkový obchod na splnené sny

23.06.2013 21:42

Vyššia moc, vyššia bytosť – možno nie je a možno je. Nikto túto vyššiu bytosť nevidel, takže majú obidve skupiny pravdu, pretože hmatateľný dôkaz – nie je.


Môžeme ale na chvíľku pripustiť že nejaká „vyššia moc“ – existuje.


Dajme tomu že by fungovala ako zásielkový obchod, ktorý funguje tak, že si tam „niečo“ objednáme a oni nám to tam „zhora“ pošlú.

 

Poznáte ten príbeh o starčekovi, keď počas povodní k nemu prišli záchranári, že ho chcú zachrániť a starček ich odbil že „jeho zachráni BOH“ a išiel sa modliť? Voda stúpala a znovu prišli záchranári na člnoch, zase ich starček odbil že jeho zachráni BOH a ďalej sa modlil. Do tretice prileteli záchranári na helikoptére, ale starček zas ich pomoc odmietol a pokračoval v modlitbách.


Nakoniec sa starček utopil a dostal sa pred Nebeskú bránu. Bol nešťastný a pýtal sa BOHA, prečo ho nezachránil, keď sa tak úprimne k nemu modlil.

 

A BOH mu hovorí: Veď som ti tri krát po sebe poslal záchranárov a ty si moju pomoc stále odmietal, tak čo s tebou... ????


Stalo sa Vám v živote že ste si niečo zaumienili, niečo ste chceli, dali ste si nejaký CIEĽ (možno niekedy šialený) a začali sa Vám do cesty „náhodne“ prichádzať rôzne situácie, ľudia, čo Vám k tomu cieľu vedeli pomôcť?


Myslíte že to boli „náhody“ alebo „šťastie“ alebo „osud“ ? MOŽNO.
Alebo to mohol byť aj tento „zásielkový  obchod“, ktorému ste dali (vedome alebo podvedome) na známosť Váš cieľ  a tento „zásielkový obchod“ Vám začal posielať zásielky, ktoré sa na splnenie tohto cieľa môžu hodiť....


Pred skoro 40-timi rokmi som mala „šialený“ cieľ – ísť do Ameriky. Bolo to v časoch hlbokého socializmu a cesta do Ameriky bola  v tej istej kategórii ako cesta na mesiac.


Moja mama mi „z ničoho nič“ navrhla, že ma zapíše na krúžok angličtiny a ja som súhlasila. To som bola ešte na základnej škole. Na medzinárodnom pionierskom tábore v NDR (Nemecká demokratická republika) som sa prvý krát šialene zaľúbila do Nemca – Uweho a jedine ako sme sa mohli dorozumievať – anglicky.

 

A potom plynuli roky, prišla revolúcia a stretla som známeho, ktorý mi povedal o programe, ktorý organizuje americká vláda – na pomoc malým a stredným podnikateľom v bývalom „východnom bloku“,  v rámci ktorého sa môžu podnikatelia v Amerike priučiť – ako sa má podnikať.
Tak mi tento známy pomohol zohnať prihlášku, ktorú bol treba vypísať. V podstate to bol podnikateľský plán (v angličtine) – prečo tam chcem ísť a čo sa tam chcem naučiť  a ako to potom chcem použiť po návrate na Slovensko.

 

Stále som to odkladala a v posledný deň, keď bola uzávierka na zaslanie týchto žiadostí, som znovu „celkom náhodou“ stretla tohto môjho známeho a pýtal sa ma či som to poslala. Samozrejme – nie. Tak mi poriadne vynadal, že je to obrovská šanca, tak som to za jeden deň napísala a poslala!


No a – vybrali ma!!!


Celý pobyt mi zaplatila americká vláda, bola som tam skoro mesiac a prešla som veľa bartrových spoločností, získala som neuveriteľné skúsenosti. Táto cesta mi doslova zmenila život. Nielen v oblasti bartra. Zmenila som sa tam aj ako osobnosť. To, že som to tam celé zvládla, všetky tie stretnutia s majiteľmi bartrových systémov  – sama, bez tlmočníka, mi vlialo obrovskú energiu a istotu, že som fakt „dobrá“...


Takýchto príbehov mám v mojom živote veľmi veľa.  A celkom určite viem, že to všetko neboli a nie sú „náhody“.  Príliš veľa „náhod“ aby to mohli byť – náhody...


Čo myslíte VY – existuje takýto „zásielkový obchod lebo nie ???
Možno je to hlúposť ale ČO AK NIE???