Poradcovia SuperBartra musia vedieť plávať

10.10.2013 22:42

 

Na začiatku môjho  bartrového biznisu som o bartrovaní a celkovo o podnikaní nevedela skoro nič. Učila som sa na svojich vlastných chybách a hlavne som sa veľa pýtala a hľadala som odpovede na to čomu som nerozumela.


Jedného dňa som sa dozvedela o možnosti ísť do USA na študijný pobyt a tam sa dozvedieť ako tam fungujú výmenné tovarové obchody, ktoré tam mali históriu viac ako 50 rokov.


Úspešne som absolvovala sériu konkurzov a výberových konaní. A potom bol deň D keď som konečne sedela v lietadle. Tesne pred odletom sa to všetko udialo tak akosi rýchlo že som ani nestačila mať strach - z toho všetkého čo ma tam čaká.


Keď som vystúpila z lietadla na letisku v New Yorku, naraz to na mňa všetko doľahlo. Veď ja som v Amerike !!!!!! A celkom sama ako prst. Musím sa o seba postarať, nesmiem zablúdiť, musím sa tu nejako dohovoriť.... Doľahli na mňa tisícky obáv  – v jednej sekunde.


Pre toho čo takéto niečo nezažil  to môže znieť neuveriteľne – ale namiesto aby ma to „zložilo“, naopak to vo mne vyburcovalo neuveriteľnú energiu v zmysle jediného slova „PREŽIŤ“.

 


A začali sa diať  zázračné veci. Naštartoval „pud sebazáchovy“, hravo som sa dohovorila po anglicky – spomenula som si aj na také výrazy, o ktorých som ani netušila že ich viem. Našla som všetky bartrové spoločnosti kde som mala dohodnuté stretnutia, tiež som zvládla všetky letecké presuny, všetky ubytovania. Každú jednu minútu som sama seba prekvapovala – čo všetko dokážem, čo všetko zvládnem. Bolo to určite tisíckrát viac ako som si kedykoľvek vedela predstaviť.


Z USA som sa vrátila úplne „iná“. Ani nie v tom že sa mi tam otvorili oči ohľadom bartra a videla som tam veľa možností bartrovania o čom sa mi tu na Slovensku ani nesnívalo. Tam za „mlákou“ som našla sama seba a hlavne som prvý krát v živote naplno pocítila, aký obrovský je vo mne potenciál.
Keď som sa potom vrátila naspäť na Slovensko, dokázala som vyriešiť a zvládnuť neuveriteľné situácie, ktoré by ma predtým vystrašili na smrť.
Prečo sa ale človek musí dostať do extrémnej situácie alebo do situácie keď ide naozaj „o život“, aby sa mu podarilo zmobilizovať tú obrovskú silu čo v ňom drieme? Je to proste tak zariadené...


Možno je to zablokovanie našich úplných schopností v bežnom živote dobre vymyslené, keďže stále balancujeme medzi dobrom a zlom a nie vždy je nám jasné v tom  - či konať dobro alebo zlo...


Predsa len ale existuje spôsob ako tento blok  -  „odblokovať“. A dokonca to môže byť veľmi príjemné.
Chcete vedieť AKO?


Dajte si fakt velikánsky cieľ, niečo po čom veľmi túžite, nadýchnite sa a ..... SKOČTE!
Funguje to presne tak ako keď skočí človek čo vie plávať do vody. Proste začne mávať rukami, nohami a celkom určite sa neutopí.
Často sa ma pýtajú záujemcovia o spoluprácu s mojou bartrovou spoločnosťou – či na to „majú“ – byť poradcami pre bartrové tovarové obchodovanie. Ja im vždy odpoviem – samozrejme, pokiaľ viete plávať... :-)