Čomu človek najviac verí?

23.02.2013 18:40

Čo je preňho reálne? Hmotným veciam ako je dom, strom, stol, stolička, peniaze (papieriky alebo mince) v peňaženke..... ?

 

Čo je reálne Vám?

Je vám reálny nehmotný svet, ktorý sa nedá ochutnať, ovoňať alebo chytiť do ruky?

 

Čo takto tvrdenie „láska hory prenáša...“ alebo „človek je tvorcom svojho šťastia...“

 

Včera som sa s manželom zastavila po ceste do Hlohovca na benzínke pri diaľnici a kým som pila kávu z automatu som si všimla v stojane časopis Trend a tak som si pomyslela že by bolo skvelé, keby sa nám podarilo zverejniť v tomto časopise článok o bartri....

 

No a keď som si dnes otvorila maily, našla som tam mail od reportéra časopisu Trend, že chce napísať článok o alternatívnych menách a súčasťou tohto článku by mala byť aj časť venovaná nášmu Superbartru.

 

Veríte na náhody? Naozaj tomu veríte?

Čo keď je to silný zámer? Čo keď je to energia, ktorú nevidíte, necítite a aj tak JE TU?