Dajú sa chytiť dvaja zajaci naraz?

22.07.2013 12:38

 

Veľmi často veríme alebo sa presviedčame že sa chytiť dajú.

To je ale práve to - NEDAJÚ.

Ľudia chcú mať všetko naraz. Utekajú za tým jedným zajacom keď už ho majú na dohľad, naháňajú zas toho druhého, ale zatiaľ ten prvý zase odbehne a stratí sa z dohľadu.... A potom zase  "zdrhne" ten druhý. ...

Žena si chce vybudovať svoju kariéru, chce byť úspešná, ale zároveň túži po rodine, dieťati.

Muž zase chce ženu aj do voza aj do koča - krásnu, úspešnú manažérku, a popri tom aby bola starostlivá  manželka, skvelá matka, ....

Ja som to mala v mojom živote ohľadom tých „zajacov“ jednoduché.

Od prvého okamihu, keď som sa dozvedela o bartri, vedela som, že to je to, čo chcem robiť. A od tej chvíle som o tom nemala žiadne pochybnosti. Nie vždy to bolo v bartri jednoduché a ľahké, ale keďže som  stále išla za tým istým cieľom a mala som v tom jasno, tie prekážky, aj keď boli niektoré celkom náročné, som vždy zvládala.

Bežala som iba za jedným zajacom, a aj som ho chytila.

Mám najväčšiu bartrovú spoločnosť na Slovensku, firmy denne píšu a mailujú, že majú záujem o naše služby....

Máte okolo seba viacerých zajacov? Ak vám môžem poradiť, vyberte si jedného .... Keď ho chytíte, celkom určite bude v dohľade ďalší zajac, ktorého sa môžete rozhodnúť chytiť :-)