Ako pomocou bartra zarobiť peniaze

25.11.2012 11:04

Veľa vecí vyzerá na prvý pohľad neuveriteľných alebo dokonca šialených. Človek máva veľmi často „fixovanú pozornosť“, v podstate je to vtedy, keď je človek uviaznutý, zaseknutý (fixovaný) v nejakom probléme a myseľ nerobí nič iné ako „rieši“ tento problém. Keby naozaj – riešila – tak je to okej, ibaže ona vtedy funguje ako mlynček, ktorý melie naprázdno a to ešte šialeným tempom. Melie, melie - ale žiadne riešenie neprichádza, iba sa človek z toho cíti neuveriteľne unavený....

 


Veľmi veľa ľudí je teraz „fixovaných“ na peniaze. Kvôli peniazom sú ľudia ochotní urobiť skoro čokoľvek. Dokonca sú ochotní sa stať novodobými otrokmi a premeniť sa na biologický stroj, na kosti a svaly obalené kožou – a ísť ráno do práce a vykonávať stále dokola tie isté pohyby (myseľ a mozog si kľudne môžu odložiť doma)


Peniaze samé osebe nie sú zlé, nie je nič zlé na tom, keď ich človek má :-) a dokonca aj keď ich má veľa. Zlé je to, keď človeka peniaze ovládnu, keď kvôli nim príde o zdravý rozum, keď kvôli peniazom „upíše dušu diablovi...“


Barter je výmena niečo za niečo, tak kde sú tie peniaze?
Získať zákazku pomocou bartrového systému je celkom jednoduché. Veď komu by sa nepáčilo za svoje nákupy platiť – svojimi výrobkami alebo službami ???


Cez barter podnikateľ získa zákazku, a keď si na tejto zákazke dá záležať, dodá kvalitný výrobok, kvalitnú službu, je k zákazníkovi ústretový a férový, tak získa u tohto zákazníka – REFERENCIU ! Tento zákazník ho celkom určite odporučí mnohým svojim známym, kamarátom, rodine, obchodným partnerom atď. Je predpoklad, že veľa z týchto ďalších potenciálnych zákazníkov nie sú členmi bartrového systému, a výrobky alebo služby si zaplatia peniazmi. Kľudne sa môže stať, že na základe bartrovej referencie Vám príde aj 10 nových zákazníkov – „eurových“.


Pozor ale, v tomto nefunguje vypočítavosť – „budem robiť cez barter – aby mi to prinieslo zákazníkov za eurá“..... Toto funguje iba vtedy, keď to človek myslí úprimne – že chce naozaj pre svojho zákazníka (bartrového alebo nebartrového) iba to najlepšie.

 

 

 

Tento prírodný zákon funguje všeobecne – všade a vždy. Človek, ľudská bytosť, cíti keď niekto hovorí alebo robí niečo úprimne a zas naopak cíti keď je niečo iba  „naoko“ (cíti to vždy, ibaže často si tento zlý pocit - varovný signál - nechce pripustiť).


Bartrovanie môže cez referencie priniesť aj veľmi slušný zárobok v eurách, stačí byť voči bartrovému zákazníkovi čestný a férový.