Zázraky sa dejú

14.07.2013 15:49


Kde bolo tam bolo, boli to začiatky môjho podnikania v oblasti bartra. Môže to znieť ako fráza, ale vôbec to nebolo ľahké.


Bartrový biznis bol v plienkach, začínala som "na zelenej lúke". Výdaje vysoko prevyšovali príjmy. Po roku tvrdej driny mi začali dochádzať sily - ako fyzické (peniaze) tak aj psychické.

 

Vysvetliť podnikateľovi, že sa má zaregistrovať do výmenného systému, kde bude mať poradové číslo 1 a tak vlastne nulovú šancu „vymieňať“, vyžadovalo fakt nadľudský výkon.

 

 

Na jednej strane – skvelá myšlienka – pomocou bartra pomôcť podnikateľom v ich podnikaní a tiež rok tvrdej usilovnej práce...

Na druhej strane – nezaplatené účty.

 

Pomyslela som si –„do čerta“ – veď teraz keď to vzdám, príde sem niekto kto sa chytí tejto skvelej myšlienky a všetku smotanu zlíže niekto iný! Vedela som celkom isto, že je to IBA otázka času, keď tá moja obrovská práca čo som urobila – prinesie svoje ovocie.

 

No a vtedy sa stal – „zázrak“. Zazvonil telefón a volala mi kamoška – ekonómka vo firme s ktorou som spolupracovala, že sa u nich stala v účtovníctve nejaká chyba a majú mi ešte vyplatiť 10.000 Sk (v tom čase to bola veľká suma!). Veľmi sa mi za tú chybu ospravedlňovala. A hneď ten deň mi ti peniaze urýchlene aj poslala.

 

Pre mňa to bola záchrana, pretože zhruba v tejto výške boli moje nezaplatené záväzky.

Zároveň to bol pre mňa signál niekde „zhora“, že to ešte nemám vzdať.

 

A bola to pravda, pretože krátko po tomto zázračnom telefonáte nastal zlom a mne sa začalo neuveriteľne dariť.

Teraz s odstupom času už viem že to nebol „zázrak“ ako mi to vtedy pripadalo.

 

Bola to moja vnútorná sila, môj zámer, čo pritiahli ten úspech. A tiež moja nezlomná odvaha a výdrž.

 

Teraz to už viem – úspech nie je o „skúšaní“ a o tom „mať šťastie“. Úspech je o odvahe, hrdinstve, trpezlivosti a výdrži...